با افزایش تنوع و تولید کنندگان کفش فوتسال ایرانی امروزه تنوع زیادی از کفش های فوتسال را در فروشگاههای مختلف لوازم ورزشی می توانید مشاهده کنید. اگر جزء افرادی هستید که دغدغه شما خرید محصولات ایرانی می باشد و قصد خرید کفش فوتسال ایرانی را دارید, در این مطلب سعی داریم که به معرفی 5 کفش فوتسال پرفروش ایرانی بپردازیم.

عموما کفش فوتسال ایرانی در مقایسه با کفش فوتسال خارجی ارزانتر می باشد و به لحاظ طول عمری ممکن است که حتی کفش فوتسال ایرانی دارای طول عمر برابری با کفش فوتسال خارجی باشد. اما با توجه به تکنولوژی و مواد بکار رفته در کفش فوتسال خارجی, عمدتا کفش فوتسال خارجی دارای عملکرد بهتری در بازیهای پرفشار دارد. از اینرو در حال حاضر قرار دادن کفش فوتسال ایرانی و خارجی در یک کفه ترازو به لحاظ عملکردی کار منصفانه ای نمی باشد.

در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که, اگرچه خرید کفش فوتسال ایرانی کار پسندیده و حمایت از تولید کنندگان داخلی می باشد, اما این ایراد را می توان از تولید کنندگان کفش فوتسال ایرانی گرفت که چرا از طرحهای کفش فوتسال خارجی در محصولات خود استفاده می کنند. از اینرو, امید داریم تا با رونق کار تولید کنندگان داخلی, آنها نیز بتوانند از برند, طرح و لوگوی خودشان در آینده در محصولاتشان استفاده کنند. در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین کفش فوتسال ایرانی می پردازیم:

1- کفش فوتسال طرح هایپر مجیستا

کفش فوتسال ایرانی طرح هایپر مجیستا برگرفته از کفش فوتسال نایک می باشد. زیره تزریقی و رویه ساخته شده از چرم مصنوعی از جمله ویژگیهای این کفش فوتسال می باشد. از جمله قابلیتهای این کفش فوتسال می توان به چسبندگی خوب با قابلیت اجرای حرکات تکنیکی اشاره نمود. قالب این کفش فوتسال کمی جذب می باشد و اگر قصد خرید این کفش فوتسال را دارید و سایز پای استاندارد شما بعنوان مثال 42 می باشد توصیه می کنیم که سایز 43 آنرا خرید کنید.

کفش فوتسال هایپر مجیستا

قیمت کفش فوتسال طرح هایپر مجیستا

2- کفش فوتسال طرح آدیداس کد YOZ1

کفش فوتسال طرح آدیداس کد YOZ1 دارای زیره بسیار نرم و راحتی می باشد, و یکی از مزیتهای آن کاهش فشارهای وارده بر کف پا در زمان بازی فوتسال می باشد. این کفش فوتسال که به تازگی به بازار ایران وارد شده دارای رویه چرم مصنوعی و زیره دور دوخت می باشد. طرح این کفش فوتسال مشابه کفش فوتسال آدیداس پریدیتور می باشد. قالب استاندارد, زیره نرم و ظاهر زیبا از جمله ویژگیهای بارز این کفش فوتسال می باشد. از آنجا که فوتسال در مقایسه با فوتبال در یک زمین کوچکتر بازی می شود, در نتیجه این مسئله سرعت عمل و اجرای حرکات تکینکی را در فضای کوچک را مطلبد, این کفش فوتسال با توجه به چسبندکی خوب آن و خوش فرمی آن به سادگی بر این مسائل چیره می شود. قالب این کفش فوتسال کاملا استاندارد می باشد و شما به راحتی می توانید سایز دلخواه خود را از میان آن انتخاب نمائید.

 

 

کفش فوتسال طرح آدیداس کد YOZ1

کفش فوتسال طرح آدیداس کد YOZ1

3- کفش فوتسال طرح مرکوریال CR7

این کفش فوتسال ایرانی دارای زیره و رویه خارجی بوده و مدت 3 سال است که در بازار ایران وجود دارد. تنوع رنگبندی و طرح زیبا باعث شده که این کفش فوتسال جزء پرفروش ترین کفش فوتسال ایرانی باشد و بهمین دلیل است که مدت 3 سال است که در بازار ایران دوام آورده است. ارتفاع زیره این کفش فوتسال از دو مدل بالایی بیشتر بوده و البته رویه آن دارای قالب جذبی می باشد.

کفش فوتسال طرح مرکوریال

قیمت کفش فوتسال طرح مرکوریال CR7

4- کفش فوتسال طرح نایک المپیک

این کفش فوتسال در حال حاضر چندین سال است که در بازار ایران وجود دارد و جزء پرفروش ترین کفش های فوتسال تولید ایران می باشد. قیمت پایین به نسبت سایر کفش های فوتسال و قالب سایز استاندراد و دور دوخت بودن آن از جمله ویژگیهای این کفش فوتسال می باشد. از جمله خصوصیات دیگر این کفش فوتسال می توان به زیره ای وی ای و رویه ساخته شده از چرم مصنوعی اشاره نمود.

کفش فوتسال طرح المپیکقیمت کفش فوتسال طرح نایک المپیک

5- کفش فوتسال طرح نایک مجیستا المپیک

رویه این کفش فوتسال کمی بهتر از مدل کفش فوتسال بالا می باشد. طرح زیباتر و رویه با جنس قویتر این کفش فوتسال باعث شده تا این کفش فوتسال کمی قیمت بالاتری در مقایسه با مدل بالا داشته باشد. همچنین این کفش فوتسال دارای قالب استاندارد می باشد و شما می توانید هر سایزی که مناسب پای شما می باشد را خرید نمائید.

 کفش فوتسال نایک مجیستا

قیمت کفش فوتسال طرح نایک مجیستا المپیک

تهیه کننده: گروه برنا اسپرت